Dimension Hand
☾ aqlrsl ☽
Posted by
aqil
Monday 31 August 2015
Hello September.


Last update blog on July. Haha. Firstly nak ucap Selamat Hari Kemerdekaan yang ke-58 yuhuu. Semoga negara sentiasa aman damai, harmoni dan bersatu padu bagi melahirkan sebuah negara yang terkenal di persada dunia. Wah tinggi nya harapan.

Okay, aku dah mulakan life aku kat kolej sekarang. Well mula mula rasa berat hati nak tinggalkan rumah. Sedih sedih. Tapi demi mengejar cita cita dan membanggakan kedua ibu bapa, saya rela. And aku tak nangis pun masa aku say goodbye at my mother. Hahaha. Sebabnya aku tak bagi mak aku hantar masuk apartment. Salam dalam kereta, tahan air mata. Berjaya tahan sampai air mata kering. Hahahaha.

Kehidupan kat sini okayy. Apartment besar, roomate pun okay. Facilities pun boleh laaaa. 7/10. Okay lah kan. Yg tak okay singkit tersumbat. Tu je. Tapi dh betulkan dah. Hahahaha. Rindu juga kat kawan kawan. Mak abah family members lain tu jangan cakap laaa. Rindu namatiiiii.

Ohh yaaa. Aku belajar kat Kolej Vision, Kelana Jaya, Selangor course Diploma in Medical Imaging. Wah. Rezeki Alhamdulillah mak restu family lain pun restu. So harap harap dapatlah aku bangga kan mak abah aku. Doakan aku supaya jadi anak yang solehah, berjaya dunia akhirat, tak mudah lalai dan terpengaruh dengan agenda dunia.

So sampai sini sahaja dahulu. Sekian dari sayaaa. ASSALAMUALAIKUM 😙




◄ older